Peru, spaans en vrijwilligerswerk - Reisverslagen van Jasper Wildenberg - WaarBenJij.nu Peru, spaans en vrijwilligerswerk - Reisverslagen van Jasper Wildenberg - WaarBenJij.nu

Peru, spaans en vrijwilligerswerk

Hola amigos!

M'n eerste spaans is er uit, maar meer kan ik ook nog niet!

5 April zal naar Peru vliegen om daar vier weken spaans te leren en vier weken vrijwilligerswerk te doen! Toniaal dacht ik zo hè?! Op deze site hou ik jullie op de hoogte!

Adios!

Recente Reisverslagen:

20 Juni 2008

Terug in Nederland!

01 Juni 2008

Afscheid van Cusco, maar nu in Bolivia!

27 Mei 2008

Lines, lijken, sandboarding en Oase!!

21 Mei 2008

Daar boven op die berg!

13 Mei 2008

In to the project en Lago de Titicaca
Jasper

Hola amigos! M'n eerste spaans is er uit, maar meer kan ik ook nog niet! 5 April zal naar Peru vliegen om daar vier weken spaans te leren en vier weken vrijwilligerswerk te doen! Toniaal dacht ik zo hè?! Op deze site hou ik jullie op de hoogte! Adios!

Actief sinds 25 Feb. 2008
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 24760

Voorgaande reizen:

05 April 2008 - 15 Juni 2008

Peru, spaans en vrijwilligerswerk

Landen bezocht: